Fiesta Havana













(blev aldrig publicerat)

Vilken kväll igår! Mina fötter värker som jag vet inte vad, att dansa salsa i 10 cm-klackar i 2½ timme var inte det skönaste, det borde väl säga det mesta?
Jag kastade i mig min middag, slängde på mig kläder och sen sprang jag iväg mot bussen som skulle ta mig till Fulham runt halv 9.
Busschaufören var dum i huvudet, och bara var totalt oserviceinriktad och tog en halvtimme på sig att köra till Fulham istället för 10 minuter som det vanligtvis ska ta. Annoying, minst sagt!
Väl framme mötte jag Susanna och Maya på Fulham Broadway och sen gick vi en bit bort till klubben. Där var det inte fullproppat direkt, men det fylldes på efterhand. Precis när vi kom dit var det fortfarande salsa-klasser så jag och Maya joinade in och rullade höfterna, haha!
Hela kvällen blev så sjukt lyckad, vi dansade verkligen hela kvällen, fram till halv 12 var det bara salsamusik, och sen blev det blandat med vanlig klubbmusik, men det gjorde inte så mycket. Susanna åkte hem lite tidigare, och jag och Maya begav oss strax efter halv 2. Det bästa är att jag gick över gatan till min busshållplats, satte mig på bussen som stannar typ precis utanför vårat hus, klev av och var hemma 5 minuter senare. Grymt, dit går vi fler gånger : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0