Friday

Yes gott folk, så var fredagen här igen. Jag fattar det inte, men den här veckan har gått så fort så att jag på riktigt inte fattar vad som hänt med alla dagar, speciellt eftersom jag inte gjort något speciellt, bara jobbat och tränat. Crazy, jag kommer ju fylla 25 imorgon om det fortsätter i den här takten.
Jag har precis laft en ansiktsmask (ja, så kul har jag det i London. Jag måste verkligen bege mig ut och göra någonting snart...), en Peel-off grej som man ska dra bort, inte tvätta som vanliga ansiktsmasker. Jag trodde inte riktigt att de där funkade, men jag hade fått den som present så jag tänkte att det är värt ett försök. OCH SHIT VAD KOOLT, efter en kvart så tog jag tag i en flik vid hakan och drog bort hela grejen, hur fränt som helst. Rekomenderas starkt, man skulle lätt kunna förväxla min hy med Maes efter den här behandlingen!
Jag har inga fina bilder att lägga upp idag, så därför hänvisar jag till Idas blogg, där det finns lite nya bilder från i onsdags. Enjoy, nu ska jag äta lunch och sen ska jag kanske gå ner till Starbucks och kolla på Greys Anatomy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0