Girls Girls Girls!

Godmorgon, eller god förmiddag!
Jag har precis käkat frukost, var hemskt nyttig idag och åt ett äpple och en banan istället för en knäckemacka! Nu ligger jag i sängen och har styrt upp mitt liv lite, städat upp lite i rummet och tagit bort all disk som stått utspritt i rummet hela veckan + att jag har skrivit upp min ekonomi och massa andra bra saker. Snart tänkte jag gå till gymmet och köra ett styrkepass + gå en promenad på löpbandet, det blir mycket trevligt (så länge det inte är fullproppat med folk...)
Sällskapet för tillfället är Elvis och gänget på TVn, en musikal jag gillar SKARPT :)
(i och för sig, who wouldn't? Det är sol, Elvis och Hawaii!)


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Låter som en trevlig dag...vi hörs senare :) Puss!

2010-01-24 @ 14:40:52
Postat av: Farmor

Vilken skillnad!! Sol, Elvis och Hawaii.. Kommer genast!! MEN; går det att dansa salsa med opererad höft och extraben?? Är starkt frestad att prova... Här halkar vi nämligen runt, snöar in m.m. men det fixar sig nog ändå - hörde fåglarnas "vårlåt" i går, och det muntrar upp både själ och sinne..

2010-01-24 @ 17:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0