grey

Usch, vidrig dag utomhus! Det är verkligen totalt och fullkomligt grått, tur att jag slapp gå till skolan idag. Ava har nämligen ont i halsen och om hon stannade hemma vill ju så klart inte Mae gå till skolan. Så båda är hemma idag, vilket innebär att det är full rulle... Jaja, jag ska gå till gymmet hur som helst så jag kommer inte störas av det så värst mycket. I brist på annat tänkte jag lägga upp lite random bilder som inte har blivit upplagda än : ) Enjoy!


Galna människor som beskär träd.


En av våra daglia gäster, ekorrar här är som kajjor hemma hos oss, överallt!


Eftersom Mae snart fyller 4 har hon fått en ny, "riktig" bilstol, inte en bebisstol. Den har högtalarsystem inbyggt vid öronen som man kan koppla in iTouchen till (hon ska få en i födelsedagspresent, en iPod Touch alltså).


En kväll hos Maya, Isabel (ett av barnen hon passar) fick en fiol i julklapp, hon är 2½ år...


Maya och jag var på TopShop.


Hon köpte den inte. Synd?

Kommentarer
Postat av: maya with the hat ;D

alltså fyfan vad traaagisk!!!

2010-01-27 @ 12:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0