Hej Kompis


Martin sommaren 08

Jag pratade precis en sväng på facebook med min mycket goda vän Martin, och om ganska precis en månad landar han på brittisk mark för att bo här i en månad, VILKET JAG GER TUSEN TUMMAR UPP TILL. Världens finaste och bästaste Martin kommer hit, det blir inte mycket bättre alltså : )
Idag åkte jag in till London för att byta in min jacka som jag fick i julklapp mot en mindre storlek, men det fanns inte så jag fick ett tillgodo-kvitto. Jaja, det får lösa sig på något bra sätt.
Precis när jag var på väg att börja gå mot bussen så ringde Anna mig och sa att hon också var i stan, så vi bestämde oss för en fika. På väg till Café Nero gick vi förbi ett ställe som såg trevligt ut, så vi gick in och damn! Det ska bli mitt nya stammis, helt klart. Killen bakom disken fattade att vi var svenskar och berättade att det är en dansk kedja och att han själv var från Danmark. Ännu fler anledningar att gå dit, förutom de delikata smoothiesarna, sjukt goda paninis och den härliga inredningen. Lovley!

Bilder kommer när jag orkar gå upp och hämta kameran : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0