Jag måste verkligen sluta få ångest över allting, det är inte hälsosamt.

Ah, fredagströttheten har precis infunnit sig, men som tur är jag ledig restan av helgen så då har jag massor med tid att vila upp mig på : )
Idag har jag gjort lite allt möjligt, åt en god frukost och sen drog jag mig iväg mot buss nr 14 för att åka in till stan en sväng. Igår kväll fick jag sån hemsk lust att bara göra något annat än att gå till gymmet och hänga i Putney, så jag och Susanna bestämde att vi skulle ses där inne och kolla runt lite.
Så jag kom in lite innan henne och promenerade runt, och sen möttes vi på Urban Outfitters. DÄR, kära vänner, blev det både ups and downs för min del.
Ups: Jag hittade jackan som jag tänkt köpa för £39,99 istället för £120 så den fick följa med hem, så nu har jag en vinterjacka. Jag hittade även en kooool t-shirt för halva priset, sånt gillar vi.
Downs: Mina svarta byxor som jag köpte där för en månad sen, då för £45 var nu på rea och kostade £9.99. Inte en jätterolig nyhet. Ångest big time.

Suss kände för en Sub of the day från Subway, men eftersom det var tonfisk idag så satt jag och tittade på (för tuna kan ju vara det läbbigaste nånsin) och sen tog jag tuben hemåt för att jobba mina sista tre timmar av den här veckan. Nu: förberedelser för kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0