Lugna gatan.


Susanna upptäckte min iPod och hörlurar igår, och att hon blev exalterad är väl än underdrift? : p


På väg hem igår kväll, Earls Court

God eftermiddag måste man väl ändå säga vid den här tidpunkten på dan?
Jag vaknade först vid 9 av att tjejerna gick upp, men jag lyckades, tack gud, att somna om och vaknade vid 12. Välbehövligt!
Har käkat lite frulle och kollat klart på säsong 7 av vänner, så nu har jag bara 3 stycken kvar!! Sannslöst bra alltså.
Igår var det lite dålig update, jag hade en slappardag. Tog en skön frukost i sängen efter jobbet, sen tog jag en megalång promenad i Wimbledon, sjukt mycket snö var det där, i alla fall för att vara i England : p, och på eftermiddagen gick jag ner för att byta mina förbaskade skor som jag köpte i onsdags för de var trasiga. Det blev en lång historia som slutade med att jag var asförbannad hela eftermiddagen men nu har jag i alla fall ett par hela skor. Jag gick till biblioteket också, så nu är jag medlem där och kan låna MASSOR av filmer där, helt gratis. Jag gillart! 
Kvällen spenderades i Bayswater hos Ida som var sjukt, sä jag höll henne sällskap och kom med kyckling och ciabatta och ton av godis. Suss och Maya slöt upp sen, och vi försökte att kolla på film men det slutade med att vi satt och pratade och nördade på facebook. En trevligt kväll alltså!

Idag får vi se vad som står på schemat, börjar jobba halv 6, men innan dess så kanske det blir att träffa Maya, kanske att ta en promenad, kanske att läsa ut min Barrack, kanske nåt annat. Vi får se. Fint : )

Kommentarer
Postat av: Ida

Det var mkt trevligt!!!!! Måste göras om snart igen! Btw, hur blir det med swingen ;)? hihi! :P

2010-01-09 @ 20:58:48
URL: http://idainlondon.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Var bara inne o kollade om det hänt ngt nytt... Hoppas du har en bra dag.

Pappsen

2010-01-10 @ 17:10:24
Postat av: susanna

haha exalterad är ordet! Jag köpte en egen igår, wiiii en röd blev det:D

2010-01-10 @ 17:31:52
Postat av: Moster

Hej, vi är lätt förlamade av alla kyla. Det var 28 minus när jag sparkade ner till kyrkan för att ha gudstjänst. I morgon börjar den första riktiga arbetsveckan. Jag skall tillbringa mina två lediga dagar med att skriva uppsatts, för min urtråkiga kyrkoherdekurs, fy!

Det känns som hjärnan förfryser vi blotta tanken!

Ha det! Moster

2010-01-10 @ 22:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0