Namnsdag och -2 °C


Inte världens bästa bild kanske, men definitivt dagens koolaste!

God eftermiddag kära vänner : )
Jag sitter just och har precis tagit en välbehövlig hårtvätt, jag doftar bokstavligen hallon, det var bra köp jag gjorde igår alltså!
Tog mig en promenad på förmiddag, efter att ha kollat på vänner i 1½ timme, och då blev jag helt plötsligt omsprungen av denna fantastiska man! Sjukt imponerad blev jag, trots han kutiga rygg och lite slitna uppsyn så sprang han riktigt hurtigt, sjukt söt. Det är rätt inställning liksom, dagens tummen upp.
Hade egentligen tänkt att sätta mig på starbucks och kolla klart på julkalendern nu på eftermiddagen, men det skulle bli lite stressigt så jag sket i det och gör det imorgon istället. Så nu ska jag gå ner och hämta mig mitt eftermiddagste och så ska fixa fint i mitt rum, sen är det lekdags. Later skaters!

Förresten har jag namnsdag idag, grattis på mig : )

Kommentarer
Postat av: Mari

Grattis Hanna på namnsda'n! Här är det -17!!!!! Brrrr, jag fryser! Ha det bra! Kram kram Mari

2010-01-05 @ 20:14:49
Postat av: Mamma

Grattis igen Hanna! Nu är det -25,3!!!!!!!! Men varmt och skönt inne...Natti natt, puss och kram!

2010-01-05 @ 23:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0