Notting Hill

Hej kompisar!
Igår var jag barnvakt, dock bara fram till 10 när dom kom hem,. Satu hade "a bit of a hangover" så de körde en tidig kväll, vilket innebar att det blev en sen kväll för mig. Jag ¨drog ut med flickorna små ut till Shepherds Bush på en födelsedagsfest/klubbväll. En helt okej kväll, dock inte nya favoritstället. Unken lukt och samma musik hela kvällen. Men det var nära mig, i alla fall en fördel!
Nu ska jag ta på mnig lite kläder och sen bege mig mot Maya, vi ska nämligen ta oss en promenad bort till Portobello Road och strosa runt där i solskenet. Japp, SOLEN SKINER! Vi hade bara tänkt att slappa hemma idag, men när solen lyser så starkt på en bli himmel som den gör nu, då går det inte att inte bege sig utåt. Så gott folk, hoppas ni har en fantastiskt fin dag, jag saknar er! Ciao




SOLSKEN!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Hoppas handen är bättre idag...

2010-01-31 @ 12:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0