Power Plate

Ah, vidrig träningsvärk jag har i armar och ben, det var riktigt längesen. Jag gick till gymmet för att gå på en Fast Class med Power Plate, en vibrationsplatta som tydligen är asbra. Om man till exempel gör armhävningar på den så arbetar musklerna dubbelt så mycet som om man bara skulle göra dom på golvet. Och det känns kan jag säga, sanningslöst.

Annars har dagen varit lugn, jag har varit astrött för jag kom hem lite sent igår, vi skulle ha gått ut på Arts Club men när vi kom dit var kön typ 10 km lång, så vi sket i det, men av någon konstig anledning blev det sent i alla fall.
Ikväll ska Satu och Jason ut på varsitt håll, så jag tänkte göra fruktsallad och kolla på en film i biorummet, alternativ gå och lägga mig, nu kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0