Putney High

Idag har jag hållit tummarna hela långa morgonen, för Mae har haft sitt "prov" för att komma in på Putney High School, skolan där Ava går (+ Gordon Ramseys och Roman Abramovichs barn, ehehe). Förhoppningsvis gick det bra så hon kommer in, det ska tydligen vara en av Englands bästa skolor.
Idag ska jag först nu, om bara hon kan logga in nån gång, skypa med Hedvig och sen tänkte jag ta mig en kort promenad nere vid floden, och sen ska jag sätta mig på Starbucks och ladda ner musik + kolla på julkalendern. Japp, fin dag. Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Moster

Grattis en dag för sent, men här är så kallt så vi kan knappt tänka på något annat. ändå kom det över 60pers till Trettondedagsfesten, det trodde jag inte! I mer än 100 år har vi haft ljuståg och godispåsar i kyrkan,förra året var det eldshow också, i år en jätte duktig troll karl som gjorde sucke! Det gäller att förnya sig lagom mycket. Nu skall jag lägga på mer ved vi har 29,5 minus på bron!

Sov gott L8

2010-01-06 @ 22:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0