Sleeping Beauty

Åh herre min skapare, jag råkade somna i sängen (jag vet inte om jag egentligen kan använda ordet råkade eftersom jag ändå faktiskt la mig i sängen, kröp under täcket och blundade stenhårt, men i alla fall!) efter att jag tittat på One Tree Hill tillsammans med frukosten, och så vaknade jag strax efter 12. INTE OKEJ, för jag skulle nämligen till gymmet klockan 12 på en introduktionsklass. Där rök mina planer för dagen. Så nu får jag vänta tills på söndag med den, irriterande men överkomligt.

Igår var jag på Lindy hop igen, den här gången var det roligare! Vi gjorde mer grejer som fsaktiskt var dansanta, problemt var bara att vi ännu en gång fjorde allting femtioelva gånger för mycket.
I måndags hittade jag inte på så himla mycket, och inte igår heller, var på gymmet bara, jag fullkomligt totalt älskar det! Det är verkligen mitt andra hem, det är så himla fräsht och stort och det bästa är att jag känner mig verkligen bekväm där. Folk kollar inte på en konstigt på nåt sätt om man har annorlunda kläder eller om man gör konstiga övningar på mattan eller nåt sånt, ingen bryr sig liksom. Jag gillart!

Idag kom mitt efterlängtade paket från mamma och pappa, det innehöll en receptbok att skriva alla hemmarecpet (min mamma har en sån, för er som inte vet det, en röd och svart med massa bra, en del gamla och en del nya, recept!) + en svart sidenskjorta jag beställt från H&M och plåster + ett långt brev. TACK FINA FÖRÄLDRAR :)

Nu ska jag försöka lista ut vad jag ska göra av mina resterande två timmar innan jag börjar jobba, jag tror det kommer bli att hänga in kläder i garderoben, det känns som jag gör det varenda eviga dag, och städa upp lite i allmänhet, kanske är dags att damsuga? Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0