Sveriges sämsta Planner?

Ännu en dag som inte alls blev som jag planerat. Men, jag klagar inte! Jag har nämligen haft en fin och lugn dag. Fixade till lite i rummet, har tagit ner allt julpynt! Känns lite tomt faktiskt, fast jag har ersatt det med lite DVD:er uppe på väggarna, och lite annat också : )
Skypade som sagt med Hedvig på förmiddagen, jag tycker verkligen att hon ska flytta hit alltså. Det vore himla trevligt.
Tog mig en tur ner till High St. för att köpa ett par skor som jag spanat in och äntligen bestämt mig för att köpa. Mina andra boots har gått sönder, så jag är i valet och kvalet om jag ska behålla dem och försöka laga, eller om jag ska lämna tillbaka dem. Hm.
Satte mig på Starbucks och läste lite i min Barrack och gick även till banken, så nu har jag officiellt pengar på mitt kort!! Koolt va. Japp.
Jason och Satu är på bio ikväll, så jag sitter här och slappar i soffan alldels själv, mycket trevligt! Har kollat på lite vänner, otippat, och nu tiitar jag på film. Jag gillar mitt liv! Sov gott kompisar!

Mina fina skor för £25 istället för 50!


På tal om skor, det har snöat hela dagen idag, kanske 1,5 cm som ligger på marken, OCH DÅ KOMMER MOON BOOTSEN FRAM! Annars klarar man ju inte ens av att gå utanför dörren?


Avas fantastiska snögubbe!


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Här har det snöat oxå i natt... ungefär lika mycket. Så nu har vi ett par dm... :-)

Ha det gott

2010-01-07 @ 10:29:07
Postat av: Farmor

Givetvis gick det väl bra för Mae på provet - ett sådant kraftfullt tumhållande som hon fick. Eller?!?

Hoppas att du - som vi - kan hoppa mellan bloggarna. det var nämligen grattis Hanna från Allégatan 14 på rätt dag, men på "tom" blogg.Men det är ju tanken som räknas eller hur? Kram!

2010-01-07 @ 13:25:00
Postat av: Moster

Dom var snygga! Nästan så jag skulle kunna tänka mig ett par. Sista dagen på lovet, Annie fixar på rummet, Aron "hackar ved" med Morfar,dvs Aron hugger och Morfar instruerar och rycker ut om Arons teknik inte räcker till.Irene åkte hem med fmtåget, trots kylan var tåget i tid. Jag eldar jobbar lite och fixar i största allmåhet. 18 minus och blåst! BRR. Moster

2010-01-07 @ 15:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0