This is for you Lena

Putney är vad ryktet säger ett av Londons "finare" områden, dvs här bor folket med mycket cash. Och jag måste nog faktiskt hålla med om att jag ser spår av miljonärerna som strosar omkring här på gatorna. För just det, dom strosar ju inte, dom glassar runt i sina svinigt dyra bilar (och med glassar menar jag sitter irriterat bakom ratten eftersom kön in till London ofta börjar här på High Street) + att dom parkerar på våran gata när dom ska ner och glassa lite till på sina fina kontor eftersom det är lite brist på parkeringsplatser när man närmar sig Putney Bridge och innåt stan (och med brist så menar jag: det finns absolut inga parkeringsplatser nånstans!)
Så fina bilar, det ser jag varje dag till och från skolan, och varje gång jag ser en sån här lite finare bil, då tänker jag på min kära ex-klasskamrat Lena Henningson! Lena är nämligen den största bilfanatikern som jag någonsin kännt. Eller kanske inte fanatiker, men hon gillar bilar och när vi åkte till USA tillsammans 2007 så kommer jag ihåg att varje gång vi satte oss i Ninas bil och begav oss ut på vägarna utropade Lena säkert 20 gånger per bilfärd "KOLLA DEN BILEN". Eh, ja, just ja. Hur som helst, Lena, här kommer lite pics från London som är dedikerade dig, jag tänker på dig :)


Jaguaren som står parkerad längst ner på gatan varje dag, jag bangar inte?




En fin BMW på väg mot Maes dagis.


Min absoluta favorit bil so far, men eftersom den alltid står inne på gården så kan jag inte se vad det är för någon typ. Hur som helst, när jag blir stor ska jag ha en sån här, och en svart BMW, typ en sån som på bilden ovanför, fast inte riktigt. Japp, då skulle mitt billiv vara fulländat : )

Kommentarer
Postat av: Bilfanatikern

ÅÅÅh hanna va söt du är!

Detta illuminerade min kväll! :)

Jag skulle kanske bege mig till London och lura mig på nån rikemansgubbe så jag också får glassa i Putney!

2010-01-28 @ 20:56:07
URL: http://lenahenningson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0