Upload

Det blev inte som planerat denna eftermiddag, bra va mamma?
Jag kände att jag inte vill börja året och framförallt inte börja jobbveckan med att vara sjuk, för det är inte roligt nånstans. Så kvällen slutade med att jag drog mig mot Hammersmith, inte uppklädd för att inte bli frestad att gå ut, och mot Maya och Josephine som skulle gå ut. Käkade lite med dem och sen kom deras sällskap för kvällen, Michael och Carlos (?) vilket var trevligt. Kom hem vid halv 11 kanske och nu sitter jag med min tredje kopp te sen jag kom hem och råglor på vänner. Så mycket tillåter halsen i alla fall : )


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Aj då... Ont i halsen är ju inget kul. Hoppas du mår bättre idag...

2010-01-03 @ 11:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0