Virgin Active Health Club

Yes, äntligen är jag medlem! Fab alltså. Så imorgon kl. 13.15 har jag mitt första pass, ska få instruktion och grejer och sen är det bara att köra. Trots att det ändå kostar ganska mycket är jag nöjd, för dem är så himla trevliga där nere och det är verkligen fräsht + att det finns datorer nere i foajen som man har fri tillgång till och så där. Grymt!
Så det är väl ungefär det jag underhållit mig med idag, stickade lite på förmiddagen, det har verkligen blivit en addiction för mig. Satu säger att hon när hon väl är igång med det, kan sitta i flera timmar och spela Boogle (ett spel på iPod Tuch) och det är samma grej för mig, fast med stickning, haha. Man sitter och tänker "bara en rad till..." och så vips har man suttit där i 3 timmar. Men fint blir det, har kommit en bra bit på mitt svarta pannband!

Idag så kommer Satus svenska kompis Charotte hit, hon och Mae är och hämtar henne och hennes dotter Isabell från flygplatsen, så det kommer bli en del svenska i huset i helgen! Kul : ) De lovade att ta med knäckebröd också, vilket jag INTE bangar på.
Ikväll verkar det som att det blir utgång med Maya och Susanna, jag hade tänkt att köra en lugn hemmakväll men tydligen så hade Alex fixat in oss på listan så vi går in gratis, vilket man inte bangar på liksom. Men det blir kul :)


Här är nya stolen föresten, den är ju verkligen... speciell!

Kommentarer
Postat av: Moster

Jag vet stickning är beroende framkallande, Idas sjal är klar till 2/3 delar. Den värsta kylan börjar ge sig, det känns ju ljummet nu när det bara är 17, 18 grader kallt. Låter kul med dansandet, kanske skulle ta och leta fram mitt gamla polskemärke, bara för att minnas hur det var! Lets dance går nu på fredagarna i TV4, Annie kollar kläder och smink och övar en och annan rörelse i smyg. Aron spelar blippwille och bygger lego. Han har nya skridskor stl 40! Mån o tisd skall mormor få behandlingar + tisd em skall hon på röntgen. Hör av mig när jag vet mer. Trevlig helg! Jag skall ha utbildning med mitt kyrkoråd hela helgen. Vi skall var på Stiftsgården för att få lite miljöombyte! Jag hälsar om jag hittar någon som känner dig!

Lotta

2010-01-15 @ 22:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0