Avslut, hej då!

Shit, det här har dragit ut på tiden! Jag hade tänkt att så fort jag satte foten på svensk mark skulle jag avsluta bloggen här (detta äventyr är ju slut liksom..), men jag har varit för upptagen! Jag har slappat i soffan med Ida, åkt till Djura och hälsat på mormor och morfar, badat massor, läst böcker, träffat världens bästa Dalida och slappat ännu mera.

Idag hängde jag upp de sista kläderna som legat på golvet en vecka och stirrat surt på mig, vilket då fick mig att inse att det var dags att säga hejdå till min kära London-blogg. Imorgon börjar nya äventyr, förhoppningsvis, och beroende på vad som händer kommer jag uppdatera omgivningen med mitt otroligt intressanta liv på min gamla blogg hannalinea.blogg.se

Hoppas ni följer med mig dit. Tills vi hörs igen, ha det gött!

STOR LONDONKRAM!


Kommentarer
Postat av: Lena

Tack för denna tids läsning, Hannie! :)

2010-07-28 @ 00:21:59
URL: http://lenahenningson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0