BATH

Igårkväll tog jag mig en tur till the Boat House med Kim, vår sista kväll tillsammans! När vi halv 2 utanför gatan på Wahoo insåg att det var hejdå för gott (okej, kanske inte för gott, men i alla fall för närmaste 2-3 åren) så blev det hemskt sentimentalt och ledsamt. Jag kommer verkligen sakna henne, en otroligt skön och trevlig tjej som vet vad hon vill och visar andra människor sin uppskattning. We've hade some good times!

Hur som helst, om 80 minuter ska jag befinna mig utanför Alex's hus för han, jag och Sam + kanske nån mer som jag inte vet om, ska åka till Bath! Wohoow, detta omtalade ställe som vi aldrig har kommit iväg till förns nu. Jessica (Satus bästa kompis som är här i några dagar) övertalade mig att åka, tydligen ska det vara väldigt fint och sevärt. Jepp, så kan det va! Nu ska jag styra upp mitt rum lite, försöka packa lite till och sen göra mig i ordning för dagens bestyr! Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0