Gudfadern, Amelie och Tom Cruise

Ah, nu har jag ett mission!! Fy vad roligt att ha något vettigt att sysselsätta mig med. Det är nämligen så här att jag faktiskt ska göra två konståkningsprogram till hösten, till Amanda och Evelina närmare bestämt! Mer än två kommer jag inte hinna med, eftersom jag förhoppningsvis kommer att bo och jobba i Stockholm. Men de här två ska jag nog lyckas klara av :)
Så jag är i full gång med att leta musik till en av dem. Evelina har tydligen bestämt sig för att åka till Mission: Impossible-musiken, så mitt stora frågetecken är Amanda. Jag har hittat några bra förslag dock, Amelie från Montmartre har väligt fin musik i sig, likaså gudfadern. Har ni några tips på bra filmmusik/annan bra instrumental musik = LANGA HIT! Tack på förhand, vänliga hälsningar Hanna!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Filmen Gladiator har bra musik. Får inte bli för "tam" musik till Amanda tycker jag. Jag har lovat att fixa klänningen till henne så där får vi köra vårat suveräna Team Work ;-b. Kul att du tycker att det är kul att få koreaografera lite igen =D =D me like!!! Hoppas att vi kan ses någon dag när du kommit hem./Kram Ann-Sofie

2010-07-08 @ 23:12:37
URL: http://mizen98.bloggsida.se
Postat av: Ann-Sofie

kul att du tycker att det ska bli kul att koreografera lite igen =D =D Me like!!!

Filmuskien från Gladiator är rätt så bra, får inte bli för "tam" musik till Amanda tycker jag. Jag har lovat att fixa klänning så vi får väl köra vårt Team Work ;-b. Hoppas att vi kan ses ngn dag när du kommit hem, /Kram Ann-Sofie

2010-07-08 @ 23:17:42
URL: http://mizen98.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0