Jobs Done!

AH, ljuvligt. 15 kg saker som behövts göras har under dagarna lyfts från mina axlar. Bland annat har jag idag stäng mitt konto på banken, + lämnat in överflödiga tub-kort. Rummet är rätt utrensat, har sorterat bort massa gamla kartonger och tagit ner alla bilder från väggarna. Det börjar bli tomt! Tänkte ta itu med mina smycken härnäst, tillsammans med Prostens barnbarn (Vad är grejen med mig och ljudböcker?! Det är så himla bra sällskap, och eftersom jag lyssnat igenom alla Harry P-böckerna så kände jag att det vore kul med lite omväxling innan jag börjar om med bok 1 igen...) I övrigt händer det inte så värst mycket här. Idag var det en vecka sen Maya åkte till Italien, det känns snarare som 3? Har hunnit med mycket sen dess kan jag säga. Men hur som helst, jag försöker bli av med min förkylning som fortfarande håller i sig rätt så rejält = jag kan inte göra så mycket annat än sitta på mitt rum och låta timmarna gå.. Så roligt är mitt liv :) Om exakt 1 vecka grejar jag förmodligen med allt det sista fixet innan bilen går mot Heathrow! Vad gör ni, förbereder er för min hemkomst?!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej och tack för senast, här är väääldigt varmt, Annie lämnade vi på S-gården i går, nöjd och jätteglad!!! Ida och Aron städar Arons rum, hurra!!!

Så ska de cykla till Hisstjärn och bada.

Jag sitter vid min dator och försöker ta mig igen alla elektroniska "pappershögar".

Lotta

2010-07-06 @ 12:25:29
Postat av: mayaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ååå vad ledsamt... Packa ner allt. Hoppas allt går bra iaf!! Tänker på dig! puss

2010-07-10 @ 01:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0