The Final countdown.

Efter en helg full av turistande tillsammans med MAMA, min älskade älskae mama, + Aron och Lotta, räknar jag nu ner på riktigt. Om 9 dagar vaknar jag upp och det är dags för den sista hemfärden. Det kommer gå fort som tusan, för listan på att-göra-saker är lååååååååååååång. Ínga klagomål dock, att hålla mig själv upptagen med allting är det bästa för att få tiden att gå. Ikväll tänkte jag börja med att... äsch, jag har ingen aning om vilken ordning jag ska ta allt i. Men nånstans får jag väl börja!

Kommentarer
Postat av: mayiiii

Hoppas du har några riktigt bra sista dagar!! Ta vara på dom :) i miss london. Saknar dig!! Hoppas du mår bra :) puss

2010-07-04 @ 22:34:05
Postat av: Ida

Have fun girl!!!! :D Miss u! puss

2010-07-05 @ 00:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0