Another One

Imorgon beger jag mig innåt stan för att säga ännu ett hejdå! Denna gång är det Anna som står på tur. Anna var ju faktiskt min allra förstaste kompis i London, så vi ska göra ett ordentligt avsked på vårt stammisställe Joe&TheJuices. Mysigt! Ska försöka hitta några fina ramar också, tänkte hitta några fina bilder på tjejerna och mig att ge till dem innan jag åker hem (21 dagar kvar imorgon = 3 veckor = SNART KOMMER JAG HEM!)
Annars händer inte så mycket, idag har jag varit effektiv och städat och prickat av massor med saker på min att-göra-lista. En bra dag! Nu ska jag lämna in för en tidig kväll, är svintrött som vanligt. Men, inte utan en godnattstund med Stephen Fry så klart! SO LONG

Kommentarer
Postat av: farmor

Å, så många avsked under de sista veckorna - det är tydligen många kompisar som har samma tider. Är ingen kvar över sommaren? Bra dock att vi får se dig snart!!

PS. Är du också förtjust i Stephen Fry? Ingen överraskning kanske, men roligt att notera. Fulsnygg och begåvat annorlunda tycker jag. Och du?

2010-06-21 @ 22:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0