Bakom benet...



Jag har internet!!!!! Dock, så har jag det från en 30 cm kort sladd, för det trådlösa har fått en knäpp och bestämt sig för att inte funka överhuvudtaget. Men, 30 cm sladd är bättre än ingenting alls! Så nu ligger jag med datorn bakom benet på mitt skrivbord.
Idag har jag städat hela mitt rum, sprungit och varit inne i stan och shoppat med Ida! Susanna och Frida var med en sväng i början, men dom drog hem ganska tidigt.
Har precis tittat på säsongsfinalen av Glee, vilket innebär att det här var sista måndagen med Glee klockan 9 på E4. Crazy, nu börjar allting ta slut. Min mobil har laddats på för sista gången, Glee är slut, Susanna och Frida har haft sin sista måndag i London... The end of en Era. Imorgon är det 29 dagar kvar tills Jag åker hem, stööööööört.
NU ska jag krypa ner i sängen, i hyfsad tid, för första gången sen förra söndagen. Imorgon ska ni få se dagens inköp. Sov gott Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0