FINT

Jag har hemskt fina vänner, finast i världen faktiskt. Igår blev jag tillsagd att befinna mig i parken brevid Susanna och Fridas hus, så jag tog sällskap med Maya dit. När jag går in i parken ser jag Frida och Susanna sittandes på en filt med en Birthady cake full med ljus (19, för att vara exakt!) och egengjorda prinsesscupcakes :) Hur. Fint. Som. Helst! Jag blev alldels överglad, dom är så fina! När jag satt mig ner och precis var på väg att hugga in på caken, så säger Suss "Men alltså, är det inte nån som saknas?" Vadå säger jag, Maya, Frida, jag och Susanna är ju här? "Ja, men är det inte nån som saknas?" Jag säger att ja, jo, Ida är ju inte här men... Jag hann inte säga något mer FÖR SJÄLVASTE IDA HOPPAR FRAM FRÅN ETT TRÄD!!!!! Dom luringarna, dom har planerat att Ida skulle komma hit i en hel månad och lyckats hålla det hemligt från mig! Jag började tjuta som en gris för jag blev så glad, jag hade verkligen iiiiiingen aning.
Så där satt vi, på en picknick-filt, alla samlade igen och åt födelsedags-fika och hade hur mysigt som helst! På eftermiddagen gcik vi till WagaMama och åt lunch/middag också, grädden på moset :)

Jag har glömt att lägga in bilderna från igår, och jag sitter på Starbucks (jag är utan internet hemma, igen...) men så fort det fixar sig så slänger jag upp dom här!

Idag ska vi på dagsfest ute i Brixton, typ östra London tror jag, och imorgon är det back to work. Vad hittar ni på?

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Det är riktiga kompisar det... Vad kul =)

2010-06-13 @ 20:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0