Kramp

Jag ligger fortfarande nerhukad bakom skrivbordsbenet och skriver, men jag hgör mitt bästa för att hålla skenet uppe. Dock har mina axlar tagit stryk av detta surfandet, jag har kramp över hela ryggen känns det som.
Hur som helst, igår kväll blev det ännu ett farväl avklarat. Denna gång till vårat kära ARTS CLUB. Innan jag drog dit gjorde jag middag åt mig, Satu och Jason (roasted potatoslices with chilli, lemon and dill-marinated salmon and a big salad, ja pappa, laxen blev grym!) vilket var trevligt. Väl på Arts Club blev det mycket dans, Sanna och jag blev som galna när Jailhouse Rock sattes på. Mycket bra kväll!
Idag har jag sovit på soffan eftersom jag bara fick 5 timmars sömn i natt, nu tänkte jag gå en promenad för att få lite frisk luft, och klockan 15 ska jag göra min 25:e sista jobbetermiddag. Later!


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Tror du har ditt närkingska modersmål kvar... ..."etermiddag"... Skönt att höra... :-)

2010-06-17 @ 18:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0