Museum of London

Ah, en underbar onsdag strålar här i London. Det är runt 25 grader varmt och strålande sol... Dock ligger jag inte ute och solar, vad har hänt med mig?! Det ska det i alla fall bli ändring på när jag kommer hem och kan få sällskap av Mama och Ida : ) (jag tror inte pappa är så keen on the sunbathingl...)
Jag väntar på att Hanna, den nya au-pairen i Idas förra familj, ska ringa mig och säga att hon slutat jobba, för då ska vi åka iväg till Museum of London, och kolla på en utställning om Londons historia! Det var Anna som tipsade mig om att den skulle vara väldigt bra.
Hela familjen Barron/Macdonald ska i eftermiddag gå iväg till Avas skola och kolla på allt arbete hon gjort under det här skolåret, så jag fick ledigt hela eftemiddagen :) Inte så att man bangar på det! Hanna ringde precis nu, så vi ska ses om en kvart. Kul!

Later skaters, jag kommer hem om 20 dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0