Söndag 6 juni

Grattis Sverige!
Jag har verkligen totalt INTE tänkt på att det varit någon slags högtid i Sverige idag, samma sak som förra måndagen. Vi här i England hade "bank Holiday", varför vet jag inte, men röd dag var det i alla fall, och när jag ringde mamma insåg jag att hemma i Sverige var det ju en helt vanlig måndag. Hm! Väldgt ovärda 58 ord, men i alla fall!

Igår var jag hemskt upptagen, som vanligt. Jag flängde från Wandsworth Park, in till Hyde Park, vidare till Knightsbridge, sen hem, Hammersmith, Elephant & Castle och slutligen landade jag i min säng 04.00. Jag hann med allt från parkhäng till dans och utgång. En intensiv men trevlig dag.
Vaknade vid 12 i morse, det var längesen jag tillät mig själv sova så länge, men det var välbehövligt kan jag säga. Speciellt med veckan som kommer, Ida och Simon (min kära syster och hennes pojkvän) kommer stå här ute på trappan runt 2.00 am imorgon natt, så jag har vilat järnet idag. Städade upp lite i rummet, och tog undan helgens disk som radat upp sig på mitt skrivbord. Tog mig en promenad bort till tjejerna också, och kollade på The Little Mermaid. Nu ska jag sova! Godnatt :)

(Imorgon tänkte jag hinna med att lägga upp senaste bilderna, både här och på facebook, så håll utkik :) )


Kommentarer
Postat av: Ida

Yeeeeey!! Pictures! :)

2010-06-07 @ 10:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0