16

Imorgon har jag 16 veckor kvar här, det är ju stört. Har bockat av 20, och 16 kvar. Aaaaaaah, helt helt stört verkligen.
Jag är sjukt seg med att ta mig iväg till gymmet, idag är det löptur som gäller och jag har ingen vidare lust alls att stå där och knata i en timme... Blöööh, tur att jag sagt upp medlemsskapet nu, det slutar sista mars vilket ska bli otroligt skönt. Jag har liksom ingen lust att mina tre sista månader här spendera två timmar om dagen på ett svettigt gym. Det har varit rktigt skönt att ha det lite som ett "andra hem", men nu får det vara nog. Mer spännande saker än så väntar denna vår.
I brist på annat (och som ett försök att fördröja mitt gymbesök ännu lite till) får ni lite mobilbilder som jag inte lagt upp än : )


Nya fåtöljen från B&B Italia. Ni vill inte veta vad den kostar. På riktgit, det är snuskigt mycket pengar!


Softa solbillor från TopShop! Ehhhh-...


En riktigt snygg väska, också från TopShop, som jag verkligen funderar på att investera i.


Megahitsuccén som nu kommit som film hit til UK! Man ser verkligen folk ÖVERALLT läsandes den här boken... vi satt igår och försökte komma på vad alla tre böckerna heter på svenska men kunde inte komma på det, vi är för vana vid de engelska titlarna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

1. Män som hatar kvinnor.

2. Flickan som lekte med elden

3. Luftslottet som sprängdes



Riktigt bra filmer :)

2010-03-23 @ 14:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0