42 kilometer




Ja, nu sitter jag äntligen här i sängen och ska bädda ner mig, välbehövligt tidigt kan jag säga för det var längesen jag var så här himla trött.
Hur som helst, Satu har alltså idag lämnat England för helgen för att åka ner till Italien där hennes bästa vän Jessica bor. Så från klockan tre i eftermiddags så var det fullt ansvar för mig, fram tills klockan 7 ikväll när Jason kom hem. Och imorgon, ah, det kommer bli ett riktigt marathon. Jag har tjejerna hela morgonen, och sen slutar Mae dagis klockan 12 så då är det hon och jag som ska hänga fram tills 3, då går vi och hämtar Ava och sen kommer Jason förhoppningsvis hem runt 7 nån gång. Pjuh, vi får se hur jag mår imorgonkväll. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0