70 timmar

Från och med klockan 9 imorse startade min 70 timmar långa ledighet, det är inte så att jag bangar!!! Ava ska på playdate och Mae ska på kalas, så jag behövdes inte i eftermiddag = ja tack. Så min dag ser väl ungefär ut som så att jag ska läsa lite i min bok nu, halv 12 har jag min första PT-session med Kay, boxning ska det bli! Sen hem och duscha, äta och vidare till Bayswater där jag först ska göra ett besök hos Susanna på Office och sen kanske Ida och jag tar oss en sväng innåt stan för en shoppingtur. Och just det, strålande sol och blå himmel ; ) Ciao!




Imorse när jag gick på toa lade ja märke till handdukarna där inne. Missoni stod det på lappen. Vad kommer här näst, toapapper från Gucci?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0