Back to basics.

God eftermiddag! Klockan är nu 13.35 lokal tid, och jag har nu på förmiddagen varit på promenad med Maya i Ravenscourt park, den ligger några minuter hemifrån hennes hus. Efteråt käkade vi lunch i form av riktiga mackor med ost och gurka på, inte det brittiska bajset med lamt vitt bröd och philadelphia-ost på, nej nej nej. Det här var riktiga, hederliga, ordentliga söndagskvällsmackor : ) Hur. Gott. Som. Helst.

Nu på eftermidagen ska riktigt spännande grejer hända. Det är nämligen så att Ava och jag ska åka skridskor! Det ligger en rink ungefär 20 min härifrån med tuben, ungefär där Susanna och Frida bor, så det är lätt och bra att ta sig dit. Det är tänkt att jag ska lära henne lite grunder och bara ha lite kul, men vi får se hur det går. Om jag känner den damen rätt så har hon alltid några överraskande humörssvängningar väntandes i rockärmen... Jag ger er en update med bilder och berättar hur lektionen gick när vi kommit hem. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0