ensam hemma XVIIII


Jag hade tänkt att se lite glad och uppåt ut, men bilden togs lite för snabbt. Hälsningar från en sjukling!

Helt tomt i huset idag, hela långa dagen! Familjen Macdonald/Barron är på väg till Satus syster som precis fått en liten Baby Helen : )
Så jag är aaaall alone i detta mansion, och det har jag firat med en lång, god, stor frukost med sällskap av Mary Poppins på TVn "Mary Poppins, Practically Perfect in Everyway".
Igår hade jag min första PT-session och ursäkta yttrycket, men SATAN I GATAN vad det var jobbigt, första kvarten höll jag på riktigt på att falla ihop på golvet i en pöl. Dock var det kul, jag boxades som bara den och idag så, ja. Jag är inte i toppform. Mina misstankar säger mig att mitt livs hårdaste träningspass kombinerat med nån liten förylning som smugit sig på, inte är den bästa kombinationen. För i nuläget, skakar mina armar så mycket att jag inte ens klarade att måla naglarna utan att måla över hela händerna, det är knappt så jag orkar skriva på tangentbordet. Så nu, nu lämnar jag in för Jule Andrews och Dick van Dykes ljuva stämma. Later!


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Det är min Hanna det...

Ska man göra ngt så gör man det fullt ut... :-)

Vila dig i form idag så är det bättre i morgon...

2010-03-06 @ 12:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0