Homeparty

Gårdagskvällen blev en lyckad historia, hade riktigt trevligt faktiskt! Det var fest hos Alex, Mayas kompis som hon lärt känna i Spanien, vilken bor här i Putney. Det var någon slags reunion för de gänget som träffades där nere, i Spanien alltså. Hur som helst, det var lagom mycket folk och det var så himla skönt att bara få dansa järnet i strumplästen, utan höga klackar eller på ett fullproppat klubbgolv. Bilder blev det inga, för jag mitt pucko glömde kameran. Men, när det väl dyker upp några på fejjan så snor jag dem och lägger upp här ; )

Nu ska jag iväg till Kensington gardens, vi ska ha picnick och eventuellt joina in på en fotbollsmatch som killarna skulle dra ihop. Vi får se hur det blir med det! Nu måste jag rusa, ciao!


Välkomna kära vänner, välkomna : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0