I leave it for the pictures to tell the story.


























Nu sitter jag i mitt rum, som är trippelt så tomt som det var igår kväll. Vi, mina kära päron och jag har haft en riktigt, riktigt fin helg. Vi har gjort hur mycket som helst, och gått och gått och gått och gått. Det har vi gjort jättemycket. Men åh vad fina dom är, fina fina fina mina parents. Nu ska jag bädda ner mig i min egen säng igen (jag har sovit på extrasängen, och det är inte vad min rygg är van vid, om jag säger så...) och sen väntar en ny vecka imorgon. En ordentlig update om mina spännande äventyr som väntar får ni imorgon (det är pressat schema från 7 imorgon bitti!). Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0