Little Miss Tidy




Japp, that's me! Jag har precis varit hemskt hemskt ambitiös och:

1. Dammsugit hela min matta, det finns inte en endaste noppa kvar på denna förbaskade vita heltäckningssaken.
2. Städat toaletten, Inklusive duschen!
3. Torkat av alla ytor från damm och tefläckar.
4. Packat ihop grejer som mamma och pappa jättesnällt ska ta med hem åt mig.
5. Eh... det var nog det!

Nu ska jag strax bege mig iväg till gymmet och försöka träna bort denna extremt otrevliga träningsverk jag har från igår, boxningspass med Kay är inte att leka med kan jag säga. Hela mina överarmar + min rumpa (av alla ställen?!) känns som två stenblock att bära runt på.
Efter gymmet ska jag bege mig mot västra Putney där Kim bor, hon ska bjussa mig på hemlagad lunch : ) Det blir gött, nu måste jag bege mig om jag inte ska bli allt för sen i min planering. Later Skaters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0