Moment 131



Idag är min 130:e dag här i London, helt galet vad tiden går fort?! Imorgon väntar alltså moment 131, att ta sig igenom ännu en måndag med morgon, eftermiddag och kväll.
Om mina beräkningar stämmer så har jag 119 dagar kvar, innan planet går hemåt Sverige igen, i början av Juli. Det känns bra och dåligt, men egentligen känns det inte alls. Jag har så himla mycket annat att tänka på, så det blir liksom att veckorna och dagarna bara går.
Jag ska ta mig iväg mot gymmet nu var det tänkt, men i eftermiddag ska ni få en ordentlig update om vad jag gjorde för spännande igår!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ser med spänning fram mot vad du har att berätta. Snart kommer vi till the big town och gör den osäker! Ha det så bra Hälsningar från Nyköping där solen har lyst så härligt idag. Kram Mari

2010-03-14 @ 21:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0