Nostalgi


Mysfaktor på hög nivå!



Idag när jag städade tjejernas rum på morgonen fick jag en riktigt nostalgitripp. Det första jag såg på Avas skrivbord var boken "Det susar i säven", fast på engelska så klart! Det är för mig när vi var hos farmor och farfar, Farmor läste den boken massor med gånger för oss, och jag får upp massa minnesbilder från alla dom sidorna. och TV-programmet!! Shit, it's all coming back to me.
Andra flashbacken blev när jag såg en klubba som låg på en byrå, en sån här Melody-pop. Det var "it-klubban" när min familj, + 3 stycken andra familjer åkte till Gran Canaria, hösten 99? Hur som helst, alla barnen käkade sånna hela tiden, Ida till och med tog hem en, och sparade på den i kanske 2 år? Haha, sannslöst vad man kommer ihåg grejer ibland!

nu är det bråttom, ner och hänga min tvätt innan jag ska hämta Ava och från kl. 3 i eftermiddag kommer det vara focus on, för Satu ska bort över helgen. Ger er en full update ikväll innan jag somnar! Later Skaters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0