Outerior design.

Jag såg precis på tyda.se (en asbra sida när man vil översätta svenska till engelska eller vice versa) att outerior inte är ett riktigt ord, men det struntar jag i.
Idag på eftermiddagen lekte jag, Ava och Mae utomhus hela eftermiddagen, kurragömma och massa andra lekar. Mae ropade också helt spontat till mig när hon satt på toaletten "Hanna! I love you" Och ungefär där någonstans smälte hon mitt hjärta.
Jag passade på mitt i allt lekande att ta lite kort på huset utifrån också, kanske kan jag komma mig för att ta lite kort inomhus också?


Utsikten från terassen/balkongen.


Lite sne och skev bild, men här är vårat Mansion ; )


Uppifrån och ner:
Gul cirkel: Satu och Jasons sovrum
Röd cirkel: Maes rum
Blå cirkel: Avas rum
Svart cirkel: Vardagsrummet/loungen
Grön cirkel: Köket

Kommentarer
Postat av: sara

kul att se!!

2010-03-01 @ 23:51:37
Postat av: amanda

och var exakt är den gröna cirkeln? haha

2010-03-10 @ 23:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0