Putney Pals


Nya solglasen, sjukt nöjd tjej!


Idas Rockey Road-muffins och min Raspberry/White Choccolate


Fina fina Ida!


Ingen vidare idé att köra min syster Idas obsession från hennes första år i högstadiet, brillorna på huvudet. Dom fastnade...


Visst syns det en liten rand?!

Hade en riktigt grym förmiddag med Ida, vi strosade lite på High Street, jag investerade i ett par nya solglajjer, vi köpte oss varsinn muffins från Costa, och satte oss sen med Coldplay i högtalarna ute på balkongen, solning i två timmar, check! Och vet ni vad..? Jag har bokat hembiljett idag :) I could not be more excited, 13 juli ses vi Sverige! Pusspusspusspusspuss!


Kommentarer
Postat av: Ida

Bleka bleka Ida hade nog passat bättre ;).

Gumman! Jag försökte skriva i din logg på fb men det funkade inte... Jag skriver mailadressen här istället! [email protected]

Ring mig sen så planerar vi vad du ska skriva!

puss <3

2010-03-17 @ 13:22:52
URL: http://idainlondon.blogg.se/
Postat av: Karin

Åh, vad härligt det ser ut, här skiner iaf solen-ibland.. Snön börjar sakta ge med sig fast man önskar det gick fortare!! Vi håller på att boka Dublin- även om min arbetskamrats son säger att det är ett land lite efter.... så tror vi,speciellt Tina, att det är ett toppenställe. Blir inte förrän i juni men en rapport kommer då- är det trevligt kan du ju "kvista över" medans du bor kvar i London!! Ha det gott!!!!

2010-03-17 @ 22:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0