Roadrunner (och Happy B-day!)

Jag vill starta detta inlägg med att tillägna rubriken till världens finaste Aron som fyller hela 9 år idag!! GRATTIS KOMPIS, jag saknar dig och hoppas vi ses jättesnart!


Aron och jag på Idas student, Juni 2007!

Jag är ju inte direkt en roadrunner förresten, eftersom jag bara springer på löpband nu för tiden, men det låter ju så himla mycket koolare med Roadrunner vs. löpbandsrunner så vi kör på det. Alltså, roadrunnern Hanna har varit i farten igen, jag var på gymmet idag och sprang min timme på bandet. Det gick fruuuuktansvärt segt att ta sig dit, jag och Maya hade nämligen varit på en promenad innan och sen gått och tagit en kaffe, så min varma, sköna säng tillsammans med en bok när jag kom hem lockade ganska rejält. Men, beslutsam som jag var tog jag mig ändå iväg, och det är jag hemskt glad att jag gjorde för att det gick verkligen så himla bra! : ) Var jätteskönt att få igång benen efter en hel veckas uppehåll, och det gick så bra att jag till och med ökade upp till 10 km/h sista tio minuterna. Bra jobbat mig själv! I'm getting there...

Idag är Grandpop här så vi får se vad eftermiddag kan innehålla. Jag vet i alla fall att kvällen innebär Arts Club med vanliga flickorna, + Idas och Susannas kompisar från Sverige + Karin, min kompis här från Putney. Kul, see you later!

Kommentarer
Postat av: Roadrunner

Ja visst låter Roadrunner coolt;-) !?

2010-03-11 @ 17:55:01
URL: http://roadrunner40.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0