Stardust


Ida, det var ju Robert de Niro som var kaptenen på skeppet, hur kunde vi inte komma på det?!

Igårkväll var Ida här på besök, hon kom strax innan sju och vi skulle titta på filmen Stardust som jag spelat in på plannern (sparas på något konstigt sätt på en hårddisk i TVn).
Vi drack lite te och youtube-ade massa klipp innan vi bäddade ner oss i biorummet med chips och godis framför projektorskärmen. Jag tyckte den filmen var ganska läskig, eller lite småjobbig rättare sagt, fast ändå en fin film. Jag har sett den en gång innan, hemma hos Sara och Agnes på Strandvägen, men det var ju så himla längesen så det var ändå inte fel med en refreshment.

Idag ska jag gå till gymmet, alldeles precis nu faktiskt, och sen ska jag slappa järnet med en ny bra bok: Moment 22 av Joseph Heller. Jag fick den av M&P i julklapp, men har inte kännt för att läsa en förens nu, jag tror att den kommer vara riktigt bra dock! Japp, nu drar vi igång, later!

Kommentarer
Postat av: Ida

men shit, hur kunde vi inte komma på det..? haha! de e ju tydligt att de e han... ojdå! hihi!

2010-03-09 @ 12:02:41
URL: http://idainlondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0