Sunshine on my Shoulders


Jag skulle inte banga på varken brännan eller sällskapet : ) Fina mormor och morfar!

Fin låt av John Denver! Finstämd och lagom vårig. Den passar alldeles excellent in på dagens väder till råga på allt, blå himmel och solsken, 8 grader varmt : ) Jag firade det med en halvtimme ute på terassen tillsammans med Harry Potter i öronen och en filt över mig. Hoppas det fortsätter så här imorgon också, det skulle göra mig extremt lycklig!
Nu är det dags för ett klädombyte, från handduk till jeans och kofta, sen iväg mot Putney High School. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Bra jobbat med gymmet...det blir great!Nu tittar jag på OS-avslutningen, dom gör Canada-lövet med snowboardar...häftigt! Puss!

2010-03-01 @ 15:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0