Vecka 13

Shit, jag hade ingen aning om att det redan gått 13 veckor av det nya året. 15 till och sen står jag på svensk mark igen.
Dock så väntar annan mark denna veckan:
- Idag, imorgon och på onsdag blir det gym för fulla muggar, sista tre dagarna av mitt medlemsskap så nu ska jag kämpa!
- Idag anländer även Mari, Karin och David, friends of the family, så det ska bli kul att träffa dem! Vet inte riktigt när och hur, men något ska vi i alla fall få ihop : )
- Torsdag blir ännu roligare, tordag = FRANKRIKE. Jag bangar inte på 20 grader och sol och strand. Hoppas bara att det blir sånt väder och inte massa regn och rusk. Japp, det hoppas vi på.

Nu: försöka återupphålla mitt löfte om superhurtighet på gymmet. Ångest...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härliga bilder

2010-03-29 @ 23:34:54
Postat av: Anonym

Härliga bilder av er tre!! Vill åka i morgon!! Men vilka blommor på träden!! Redan... Vi väntar på samma underverk här, men först måste snön bort. Enjoy!! Kram från Farmor

2010-03-29 @ 23:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0