Dagens details (igen)

Mae och jag har haft en alldeles utomordentligt fin eftermiddag. Hon var superduktig och gick ända ner till lekparken vid floden och hem igen, med stopp på Costa Coffee för Ham&Cheese-toastie. I'm impressed! När vi kom hem höll hon en alldeles privat show för mig. Det var utdrag från både Mamma Mia! och High School Musical, otroligt underhållande! Så fort jag kommer på hur man lägger upp videos här på bloggen så ska ni få se ett klipp ; )

Idag på förmiddagen tog jag mig en promenad till Maya och åt förmiddagsfika (rostade mackor med ost och gurka), vilket var mycket trevligt det med. Gjorde hela dagen faktiskt, Maya är så fin och bra hon.
Jag tänkte köra en dagens detaljer idag igen, för det var roligt tycker jag. Och det är ju faktiskt jag som bestämmer här!

Det här är ingen ovanlig syn på förortsgatorna i London! (Ida, kommer du ihåg?!) Den här fina kabeln låg precis utanför Maes dagis när jag gick förbi där på min promenad. När jag kom tillbaka var den halvt nertrampad. Jag är glad att det inte var jag!


Min utsikt på promenaden, massor av fina blommor. Sommaren kanske ändå är på väg?


Det här låg på dörrmattan när jag klev innanför dörren (utan hundskit under min sko). En namnsdagspresent från mami : ) Mycket välbehövligt, en bok som är precis lagom lätt att läsa vilket jag behöver just nu, och massor av Colour Catchers. Puss och tack!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Ååå, jag ser fram emot video-klippet :) Sov gott! Puss!!!

2010-05-13 @ 22:33:44
Postat av: Ida

Håller med din mami och ser verkligen fram emot att få se klippet :).

Jaa, jag kommer ihåg, äckligt! Plocka upp efter er liksom! :P

Åååh, men vad härligt det ser ut med lite sommarbilder! Här är det inte ens nära på att vara sommar. Grått och trist och kallt, ingen höjdare alltså... Men jag ska inte klaga, idag var jag och Louise och Malin och käkade glassbuffé i Ljungskile - sex kulor glass, valnötsglass, nougatglass, hallonsorbèt, lemoncurd, kryddig rabarber m.m. Jag tänkte på dig då! Du skulle vart med!! Men det gick ändå inte upp mot vår gemensamma favvo: Ben&Jerrys - Fairly Nuts :D. haha!! Hoppas allt går bra där borta! Saknar dig! puss

2010-05-13 @ 23:32:04
URL: http://idainlondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0