Hampstead Heath



- Igår var jag så upptagen hela dagen, så jag var inte inne på datorn en. endaste. gång. Jag åkte in till stan och kollade in Fashion Against AIDS och drack juice på Joes. Köpte en klänning från Zara och en ny bikini!
- Jobbade för Gemma och satt barnvakt på kvällen, pengar i kassan: katching!
- Idag ska Maya, jag och Frullan åka till Hampstead Heath för att sola och slappa järnet. Susanna jobbar så hon kan inte följa med vilket är =( =( =( =(. Nu måste jag skynda mig, so long! Bilder kommer ikväll!

Kommentarer
Postat av: farmor

Bra med löfte om fortsättning... Började få abstinensbesvär!!!

2010-05-22 @ 14:08:08
Postat av: Ida

Hoppas ni får superkul idag! Önskar jag var där med er! Hörs snart! x

2010-05-22 @ 14:36:00
URL: http://idainlondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0