Kallt te och snorig näsa.

Jag har gått och blivit förkyld. Något jag tycker är rätt så trist. Speciellt när jag planerat att uträtta massa ärenden idag, typ ta upp mina tre klädhögar från golvet och lägga in allting vikt i garderoben, köpa vitaminer, gå till Starbucks och ladda hem massa nödvändiga filer + ta en ordentlig löprunda. Det får jag lägga på hyllan idag, och istället parkera mig i sängen med en kall kopp te (nej, jag gillar inte kallt te men jag glömde bort att dricka det när det var varmt och jag orkar inte ta mig ner två trappor till micron).
Fast vid närmare eftertanke kanske jag går ner till Starbucks i alla fall, jag har True Blood-abstinens! Vi får se.
En bild på mig i detta tillstånd är inte att rekomendera, så det får bli en från helgen istället! Later (BTW, om nån känner för att skriva ett brev till mig eller skicka en överraskning så är man hemskt välkommen!)


Kommentarer
Postat av: farmor

Känner stor sympati för dig - hostar och hackar själv så det räcker. Ska sända - och tänka - enbart läkande tankar de närmaste dagarna!!

2010-05-05 @ 12:27:02
Postat av: Väldoftande Lena

Heyyou! Måste bara säga vilken otroligt härlig bild! du ser brun och fräsch ut! :)



Härligt (eller?) också att du påminns om mig efter dina toalettbesök! haha

Jag har det bra i min lya! Den är så liten att det är omöjligt att tappa bort saker vilken underlättar för mig! Du får hälsa på när du kommer hem, när det ni blir?! :) Jag skulle inte längta hem om jag var du, så jag antar att du stannar kvar där borta och njuter ett tag till iallafall?



Ha det så braa!

2010-05-05 @ 17:56:28
URL: http://lenahenningson.blogg.se/
Postat av: farmor

Hoppas bättre i dag! TV bjuder väl i alla fall på info och events - valdag! Väntar mig fullödig rapport så där från ringside.. Orka också hålla tummarna för att Irlandsresan för Pappa o Jenny kan bli av!!

2010-05-06 @ 12:21:39
Postat av: "The living legend"

Kommer inte ihåg vilket jag är på, tror att jag oxå ska börja på avsnitt 9 nu faktiskt. Har inte kollat på ett tag, tack vare Voddler inviten så har jag nu ett lite större utbud om man säger så :P. haha!! Vad jobbigt att du är sjuk! Hoppas det blir bättre snart!! Jobbar du ändå eller?? Saknar dig!! puss

2010-05-06 @ 20:10:36
URL: http://idainlondon.blogg.se/
Postat av: Moster

Nu blir du genast frisk när du får veta att ARON med service, dvs Mor och Moster kommer att förgylla ditt liv 1-4 juli, biljetter är bokade och planeringen i full gång!

P o K, Moster

2010-05-07 @ 08:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0