Onsdag 26 (hjälp!) maj.

SHIT, vad tiden går fort! Det är redan slutet på maj, på tisdag är det 1 juni, aaaaaaaaah. Läskigt vad fort det går!
Jag har precis käkat upp min lunch, stekt ägg med broccoli och osttortellini, och i förmiddags var jag nere på 27 Charlwood Rd och lekte med Venitia och Aurelia i 3 timmar (pengar pengar pengar). Gårdagen blev långt ifrån det som var planerat, men det var skönt att få slappa lite istället.
Förresten, jag har köpt en ny bikini om ni kommer ihåg det? Så här himla snygg är den :)


OBS, detta är INTE en bild på mig!

Nu ska jag lägga mig och småsova lite tillsammans med Coldplays EP "Prospekts March" i öronen. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0