Ouch!

12 timmars sömn? Snarare 5½. Igår kväll kom jag hem i hyfsad tid, klev innanför dörren 23.05. MEN, hemma hos Lucy hade jag lånat deras dator och kollat på de senaste Greys Anatomy-avsnitten som jag missat. Hann dock inte med alla, utan hade säsongsfinalen kvar vilken jag körde på när jag krypit ner i sängen. OCH HJÄLP VAD SPÄNNANDE DET VAR! Herre min skapare, det var helt sannslöst. Dessutom var det ett dubbelavsnitt (säsongsfinalen alltså) så i 1 h & 20 min satt jag och hoppade upp och ner för att det var så hemskt spännande. Klockan tickade alltså iväg, och jag släclte inte förens vid halv 2. Jag tänkte att det är ju ändå lördag, så då kan jag ha en lång sovmorgon. Men nej! Klockan 7 vaknar jag av det värsta magont jag haft på flera år, det var totalt outhärdligt. + att jag var hungrig också, så jag ville inte ta en ipren om det kanske skulle göra allting värre? Tillslut, efter en halvtimmes vridande och plågsamt stönande kom jag på att det fanns en halvdålig värmeflaska i mitt badrumsskåp. Så jag släpade mig upp och hittade den längst in i ena hörnet, fyllde den med så varmt vatten som jag bara kunde (vilket ni förstår inte var det lättaste, i det här huset vet man aldrig vad man får för temperatur på vattnet) och placerade den på min stackars mage. Jag lyckades ändå somna om efter en stund, och det har faktiskt gått över nu. Men nu har istället hungern tagit över, så jag ska skynda mig ner och göra frukost och sen ska jag berätta om mina senaste bravader : ) (bortsätt från den här, minst sagt, oglamourösa händelse!)

Kommentarer
Postat av: Papps

Skönt att du är bättre...Mamma är i Djura och jag har grävt hål i trädgården. Ska sätta upp flaggstången jag fick när jag fyllde, i mitten på veckan om gud är god och tågen går...

Ha det gott... :-)

2010-05-29 @ 20:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0