Rock'n Roll






Ser ni hur långt mitt hår är?!

HEJ!
Idag är en bra dag, jag har varit mycket effektiv och fått bocka av många saker på min att-göra-lista.
Det blev visst inte så många bilder tagna igår, Frida och jag var för lata. Jag kan dock tala om att vi hade det oerhört trevligt, Brick Lane är ett behagligt söndagsnöje. Vi tog oss även en tur in till stan och shoppade runt lite. För min del blev det ett linne (det som jag har på mig här ovan!) och ett par slapparbyxor från TopisShopis. Trevligt! Trevligast av allt var att slappa hemma i Susannas och Fridas soffa tillsammans med True Blood (bara 3 avsnitt kvar Ida!!!)
Magen kallar på mat, sen blir det jobb och ikväll GLEE <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0