The Body Shop


Dagens inköp: blåa buren+ den vita flaskan!

Jag tog mig en tur ner till High Street och satte mig på Starbucks för att ladda ner lite musik och kolla på senaste Greys-avsnittet. Musiken gick alldeles utmärkt att fixa, men Greys Anatomy ville inte alls samarbeta. Jag försökte med klipp efter klipp för att få det att funka, men på något konstigt sätt så hördes bara bakgrundsmusiken och inget av konversationen. Nu när jag kom hem insåg jag precis att jag antagligen satte i mina lurar i fel uttag. Smart tjej.
Innan jag vandrade hemåt igen tog jag mig en sväng till Body Shop. I början, precis när jag kom, funderade jag på att införskaffa mig ett medlemskort vilket kostar £5 om året, men gör att man får 10% på alla köp. Jag gjorde matten, och kom fram till att då skulle jag ju behöva handla för minst £50 för att göra det lönsamt. Alldeles för mycket pengar att lägga på saker därifrån. Nu så här i efterhand, oj oj oj vad jag hade tjänat på att ha det där kortet... Men, vad gör man. Idag köpte jag en footscrub och så var det nån speciell kampanj, så jag fick en shower-gel med kokoslukt på köpet, båda två för £7!
Ikväll ska jag jobba för en annan familj, fast bara två timmar och sen ska jag springa hem igen för att vara barnakt och imorgon ska jag tillbaka till familjen som jag ska till nu i kväll, direkt efter frukosten här hemma. Pjuh, värst vad jag har fått ett aktivt liv helt plötsligt! :) Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0